ECHIPA

Orar


Anunt!

Participarea la oricare dintre clase se face doar pe bază de programare.
Programările se fac doar online. Dacă întâmpinați dificultăți cu programarea, vă rugăm să sunați la numărul de telefon 0762 205 921.
Anularea programării la o clasă se face cu minim o oră înainte de începerea acesteia. În cazul în care nu se anulează programarea, o ședință va fi reținută din abonament.
Programările pentru clasele de dimineață, interval orar 6 – 9, se efectuează cu o seară înainte, până la 22:00.
Vă rugăm să vă autentificați sau să vă creați gratuit un cont de utilizator.
Vă rugăm să efectuați programări doar pentru săptămâna în curs.
Toate programările vor fi șterse în decursul zilei de sâmbătă așa că vă rugăm să începeți să vă programați pentru săptămâna următoare doar începând de duminică.

No clase hours available!
No clase hours available!
No clase hours available!
No clase hours available!
No clase available!

Personal trainig

No clase hours available!
No clase available!

Descriere clase

CYCLING

 

Este un antrenament extrem de eficient pentru cardio și forță. Într-o sesiune de antrenament de 50 de minute, veți folosi o bicicletă staționară, iar cu ajutorul unui instructor și în ritmul muzicii veți arde aproximativ 600 de calorii.
Este o clasă complexă care îți dezvoltă capacitatea pulmonară, mușchii trenului inferior cât și mușchii stabilizatori ai trunchiului. Studiile arată că acest tip de antrenament reduce indicele grăsimii corporale și indicele de masă, iar în timp poate chiar îmbunătăți funcția cardiovasculară generală.
Cyclingul este cu siguranță intens și solicitant, însă este o clasă pentru orice nivel și tip de condiție fizică deoarece nu suprasolicită articulațiile. Intensitatea clasei este determinată de rezistența bicicletei și de ritmul impus de instructor.
Pentru a avea parte de un antrenament cât mai benefic, din toate punctele de vedere, vă recomandăm să vă reglați bicicleta după instrucțiunile primite de la instructor.

ROWING

 

„Rowing” este un antrenament incredibil de eficient, care vă permite să vă dezvoltați rezistența aerobă și forța musculară în același timp. Un antrenament viguros poate arde aproximativ 377 de calorii în 30 de minute pentru o persoană. Frecvența acestui antrenament vă poate ajuta să reduceți numărul de calorii și totodată folosește fiecare grupă musculară. Această clasă de anduranță mărește funcția inimii și utilizează carbohidrați pentru a furniza energia necesară acestui antrenament complex , dar totodată are o presiune redusă asupra articulațiilor.
Este excelent pentru pierderea în greutate, tonifierea și creșterea rezistenței.
10 beneficii ale acestei clase de „Rowing” sunt :


● Pierderea în greutate
● Efect aerob
● Antrenarea trenului superior
● Antrenarea trenului inferior
● Tonifiere
● Creșterea rezistenței
● Dezvoltarea forței musculare
● Ușor de folosit
● Este distractiv
● Se simte al naibii de bine

AEROBIC

 

Cunoscut și sub denumirea de exerciții cardio, aerobicul este unul dintre cele mai solicitante sporturi, presupunând un efort fizic intens și susținut. Ideea de bază a exercițiilor de aerobic se concentrează pe modul în care mușchii și organismul primesc doza optimă de oxigen, astfel încât să o poată transforma în energie și hrană pentru celule.
În acest sens, aerobicul pune accentul pe activitatea intensă a mușchilor mari ai corpului, precum cei de la picioare, mâini sau coapse, care determină un efort crescut din partea inimii și a plămânilor. Astfel crește semnificativ ritmul bătăilor inimii, favorizând oxigenarea mai rapidă a sângelui, intensificarea respirației și îmbunătățirea circulației sangvine, manifestări resimțite încă din primele minute de mișcare.
Aerobicul aduce mai multe beneficii, printre care:
– dezvoltarea și păstrarea unei condiții fizice corespunzătoare
– crește forța musculară și întărește sistemul osos
– crește buna dispoziție, prin eliberarea în sânge a endorfinelor
– îmbunătățește circulația periferică
– ajută la păstrarea unei greutăți corporale corespunzătoare
– previne diabetul zaharat
– scade riscul apariției hipertensiunii arteriale și chiar combate hipertensiunea în randul persoanelor care deja au dezvoltat această afecțiune
– combate stresul emoțional și cotidian

FUNCTIONAL TRAINING

 

Exerciții vechi de când lumea dar complexe, care folosesc greutatea corpului, antrenându-l pentru activitățile zilnice. Ce câștigi cu un asemenea antrenament? Anduranță, forță, flexibilitate, coordonare, conturarea musculaturii și viteză. Exercițiile folosite sunt bazate pe mișcări pentru care corpul uman este construit. Astfel, acest tip de antrenament ne pregătește pentru orice tip de solicitare de ordin fizic .
Practicarea functional training porneste de la un principiu simplu: exerciții prin care corpul se mișcă ne-restricționat, fără limite. Instrumentele funcționale permit evoluția pe toate planurile de mișcare și implică întregul corp.

HIIT

 

HIIT, care inseamna High Intensity Interval Training, a fost dezvoltat acum 2 decenii de către antrenorii atleților care vroiau rezultate mai bune. Pe atunci, era cunoscut sub numele de „Fartlek” training, format din alăturarea cuvintelor suedeze speed (fart) și play (lek). Așadar, înseamnă „joacă în viteză”, ceea ce nu este departe de adevăr.
Motivul principal pentru care HIIT funcționează atât de bine în lupta cu grăsimea comparativ cu sesiunile cardio constante pe bandă, este creșterea și activarea metabolismului atunci când stai. Mai exact, după sesiunile de interval training, corpul tău continuă să ardă calorii încă 24 de ore după ce ai încheiat antrenamentul.
Acesta este un sistem de antrenament ușor de implementat, care nu consumă prea mult timp și care iți oferă rezultate vizibile în cel mai scurt timp posibil.
HIIT nu ajută doar la arderea grăsimilor ci ajută și la menținerea și creșterea masei musculare. De asemenea, HIIT stimulează producția de hormon de creștere HGH, ducând la o acceleare a procesului de ardere a grăsimilor, dar și la încetinirea procesului de îmbătrânire.
Antrenamentele de tip HIIT sunt antrenamente sub formă de circutite cu exerciții funcționale și cu greutatea corpului.

POWER YOGA

 

Indiferent dacă ați mai făcut yoga sau nu, motive să încercați Vinyasa sunt multe, acest stil fiind unul din cele mai populare în rândul yoginilor destoinici, și nu numai.
Ce înseamnă Vinyasa?
Potrivit celei mai apropiate traduceri, se referă la ceva ce poate fi aranjat într-un fel anume, ceea ce înseamnă că la orele de vinyasa yoga, pozițiile formează un flow pe care îl urmăm coordonând respirația cu fiecare miscare. Pe scurt, trecem de la o asana la următoarea, legând-o pe fiecare de inspirație și expirație. Vinyasa are multe în comun cu alt stil, Ashtanga, ambele punând accentul pe coordonarea mișcărilor cu repsirația, însă diferența între cele două este că Ashtanga folosește o secvența strictă de poziții, pe când Vinyasa oferă posibilitatea de adaptare și schimbare. Acest stil încorporează elemente din toate școlile de yoga, așadar vă veți impinge limitele forței, flexibilității, mobilității și echilibrului. Ba chiar poate fi și un bun antrenament cardiovascular. Secvența continuă și creșterea ritmului sunt excelente pentru a pune inima în mișcare. Singurele pauze sunt în pozițiile de legătură, precum Downward Facing Dog, numai pentru ca apoi să urmeze una și mai complexă. Însă nu vă speriați, este potrivit pentru toate nivelurile de practică, căci luam pozițiile treptat și
avansăm împreună spre cele mai complicate.

PILATES

 

Denumită inițial CONTROLOGIE de către Joseph Pilates, tehnica Pilates a fost construită pentru a menține sănătatea corpului și a minții indiferent de vârstă sau condițiile de antrenament. Metoda Pilates pleacă din interior , crescând astfel conștiința corpului, descoperind obiective alternative pentru a simți propriul corp.
Este o gimnastică eficace, care poate deveni tot mai intensă. O sesiune de Pilates are ca principal obiectiv pregătirea musculaturii profunde pentru susținerea posturii corecte a corpului, cu precădere a coloanei vertebrale. Astfel, vei obține un corp mai puternic, mai flexibil și o structură musculară ce poate menține alungirea coloanei vertebrale, detensionând corpul și mintea deopotrivă.